سامان سلیمانی یکشنبه 11 آذر 1397 04:27 ب.ظ نظرات ()

ده پرسش کلیدی برای راه‌کارهای فروش بیشتر :

بخش مهمی از موفقیت شما ناشی از نوع وکیفیت پرسش‌های برانگیزاننده و نیز تسلط شما بر راه‌کارها و چگونگی استفاده از آن‌ها در شرایط گوناگون کسب و کار و زندگی است.

۱- چرا مردم از ما می‌خرند؟ (علل و عوامل خرید مشتریان از ما)

۲- چرا مردم از ما نمی‌خرند؟( علل و عوامل عدم خرید مشتریان از ما)

۳- چه کنیم که مردم بیشتر از ما بخرند؟ ( راه‌کارها و روش‌های افزایش خرید از ما و نخریدن از رقبای ما)

۴- چرا ما از فروشنده خاصی می‌خریم؟

۵-چرا ما از فروشنده خاصی نمی‌خریم؟

۶-فروشنده خاص چه باید انجام دهد تا ما از او بیشتر بخریم؟

۷- مهمترین علل و عوامل موفقیت فروشندگان موفق در شرایط دشوار بازار چه هستند؟

۸- مهمترین علل و عوامل موفقیت ما در شرایط دشوار بازار در گذشته چه بوده‌اند؟

۹- مجموعه عوامل و علل خرید یا عدم خرید کدامند؟

۱۰-چگونه با استفاده از عوامل شناسائی شده خرید یا عدم خرید، به اهداف بازاریابی و وظایف فروش خود سریع‌تر و بهتر دست یابیم؟