الف -  کنجکاوی : 

ما به طور طبیعی کنجکاو هستیم و می خواهیم تا درباره ی آن چه به آن علاقه مندیم، بیشتر بدانیم. اگر شما عنوان تبلیغ خود را با عباراتی چون «چه طور می توانم» و یا «چه طور می شود»،  آغاز کنید؛ خواننده کنجکاو خواهد شد و می خواهد تا تمام عنوان را بخواند. شما همچنین می توانید از تناقص در عنوان تبلیغتان استفاده کنید تا خواننده را درگیر کنید. بدین ترتیب می توانید توجه آن ها را جلب کنید. در این جا چند نمونه عنوان، که با استفاده از برانگیختن حس کنجکاوی باعث جلب توجه می شود، وجود دارد:

- چگونه می توانم در بدترین شرایط اقتصادی، کسب و کار خودم را داشته باشم؟

- چگونه می توانم بیشترین نرخ جست و جو در گوگل برای کسب و کارم را بدون صرف هیچ هزینه ای داشته باشم؟

-  رسانه های اجتماعی، تنها راه شما برای داشتن ترافیک وب نیست.»

ب- سود :

با فراهم کردن یک سود واضح در عنوان تان، مردم روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد تا دریابند که چگونه می توانند از آن چه شما به آن ها پیشنهاد داده اید، بهره مند شوند. شما باید اشاره کنید که آن ها چیزهایی جدید خواهند آموخت که می تواند به آن ها یک مزیت رقابتی را ارائه دهد. مثال هایی از بعضی عناوین سود محور، در زیر آورده شده است:

-  سه راه ساده برای افزایش نرخ بازدید از تبلیغتان حداقل تا ۴۰ درصد

- چه طور می توانید بازدید کنندگان بیشتری از مشتریان خاص خود را داشته باشید.

-  چه طور کمتر کار کنید و بیشتر پول به دست آورید

پ- هیجان :

مردم به کلمات خاص پاسخ می دهند، به خصوص وقتی باعث برانگیختگی احساس و هیجان آن ها می شود. کلمات درست، مردم را تشویق می کند که روی تبلیغات شما کلیک کنند و مطابق آن عمل کنند. اگر یک آگهی را تماشا می کنید، قطعا یک رشته از کلمات که باعث تحریک احساسات شما می شوند را مثل فوق العاده، باور نکردنی، معرکه،‌ عالی، رایگان و  خواهید دید و شنید. شما ممکن است چیزهایی شبیه تیتر زیر را شنیده و جذب آن شده باشید. به عنوان مثال: «این فرمول فوق العاده، به شما احساس عالی بودن و ظاهری معرکه می دهد و شما را کاملا قوی و قدرتمند می کند. چه کسی می خواهد این محصول را خریداری کند؟

چند نمونه عنوان و تیتر هیجانی :

- راه باور نکردنی و ساده برای بالا بردن فروش، حداقل تا ۲۵ درصد

-۱۰ توصیه ی رایگان رسانه ی اجتماعی که می تواند نظراتی باور نکردنی در مورد وبلاگ شما را به وجود آورد

به سادگی، یک زبان دیگر را تنها با صرف ۲۰ دقیقه وقت در روز بیاموزی