تبلیغات
سامان سلیمانی - گروه مشاوره کسب و کار - چگونه یک برند واقعی باشم
چگونه یک Brand  واقعی باشیم ؟ 
برند دارایی نامشهود (نهفته) یک محصول یا یک سرویس است که شامل نام ، اصطلاحات ، علایم ، نماد ، آرم ، سابقه ذهنی مشتریان و مصرف کنندگان ، ماندگاری در بازار است . در طول تاریخ به ویزه در عصر صنعتی توسط مخترعین صنعتگران تجار و سرمایه گذاران محصولات و خدمات گوناگونی به جامعه متقاضیان و مصرف کنندگان عرضه شده است ، با نگاهی گذرا بر روند پدیدار شدن شکل گیری در می یابیم که از میلیون ها پدیده پدیدار شده فقط تعداد محدودی موفق شده اند که مرزها را در نوردیده و جهانی شوند . می بینیم که محصولی به یمن تبلیغ ، جایزه ، و ترفندهای دیگر در بازار مصرف ظاهر می شود تعدادی مصرف کننده جذب آن  می شوند و لیکن در کوتاه مدت و حداکثر در میان مدت از بازار مصرف دفع و فراموش می شوند . فاکتورهایی که می تواند به مقبولیت و حضور مستمر یک محصول یا یک سرویس در فضای کسب و کار تداوم بخشد ، علمی ، پیچیده و مبتنی بر تخصص ، تجربه و توجه به شاخه های متنوعی از فنون تولید و بازار سنجی ، بازاریابی و فروش می باشد . 
ارزش های غیر سرمایه های یک محصول یا یک سرویس که تداوم حضور و توسعه آن را در بازارها تضمین می نماید در مقوله ای به نام Brand متجلی می شود ، برند داراریی نامشهود یک محصول یا یک سرویس است که گاه ارزش این داراریی نامشهود BRAND VALUE چندین برابر دارایی مشهود ASET است . 
محصولی را می توان BRAND  نامید که از ارزش اعتباری و اجتماعی بالا برخوردار باشد و با رعایت اصول متنوعی که منجر به رضایت مستمر مشتریان می شود اعتماد بازار مصرف را به خود جلب کرده باشد . کیفیت و ثبات کیفی ، قیمت مناسب و نوسان پایین آن ، دسترسی آسان به خدمات بعد از فروش ، عدم نگرش سود آوری صرف مالکین در عرضه عمومی محصول و به طور کلی توانمندی و صداقت حرفه ای دست اندرکاران می تواند محصول را به یک BRAND  تبدیل نماید .




طبقه بندی: برند، 

تاریخ : شنبه 29 آبان 1395 | 07:52 ب.ظ | نویسنده : سامان سلیمانی | نظرات
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
****
*******
http://file.mihanblog.com//public/user_data/user_files/639/1916974/ph33.jpg