سامان سلیمانی یکشنبه 17 بهمن 1395 05:02 ب.ظ نظرات ()

چرا کسب‌وکار آنلاین شما رشد نمی‌کند؟

1استراتژی‌های شما قدیمی شده‌اند.

فناوری‌ای که امروز استفاده می‌شود ممکن است دو ماه بعد کارایی نداشته باشد. تکیه بر روش‌های قدیمی برای رشد کسب‌وکار، حتی اگر درست باشد کافی نیست. از استراتژی‌های جدیدتری مانند سئو و یا شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید.

.2تلاش می‌کنید تا از رهبران صنعت الگوبرداری کنید.

الگوبرداری از یک کسب‌وکار موفق طبیعی‌ست اما مشکل اینجاست که دلیلی وجود ندارد که یک استراتژی موفق، برای کسب‌وکار شما هم موفق عمل کند.

.3 به ایجاد ترافیک برای سایتتان توجه نکرده‌اید.

مهم نیست که چه‌قدر وب‌سایت خوبی دارید و یا قیف‌های بازاریابی خود را چه قدر خوب تنظیم کرده‌اید، اگر ترافیک وب‌سایت نداشته باشید، درواقع کسب‌وکاری هم ندارید. برای ایجاد ترافیک از روش‌هایی مانند پادکست، مصاحبه، ارسال پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر و نوشتن برای نشریات معتبر و... استفاده کنید.

.4بیش از اندازه به رسانه‌های_اجتماعی تکیه کرده‌اید.

در چند سال اخیر، وضعیت رسانه‌های اجتماعی تغییر کرده است؛ شاید امروز مجبور شوید که برای کسب مخاطب هزینه پرداخت کنید، به دلیل اینکه بیشتر رسانه‌های اجتماعی محبوب نیاز دارند تا برای سهامدارانشان سود ایجاد کنند.

.5 با مخاطبانتان ارتباط دوطرفه برقرار نکرده‌اید.

اگر شخصی با شما یا پیامتان ارتباط برقرار نکند، احتمال کمی وجود دارد که بخواهد با شما تجارت کند. پس هر کاری که می‌توانید برای ایجاد ارتباط با مخاطبانتان انجام دهید. از شبکه‌های اجتماعی با تعداد کاربران بالا استفاده کنید و محتوایی جذاب را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. نظرات مخاطبان را پی‌گیری کنید و این امکان را فراهم کنید که محتوای شما را به اشتراک بگذارند. از انواع مختلف محتوا مانند ویدئو، پادکست، اینفوگرافی و... که اشتیاق بیشتری را برای اشتراک‌گذاری محتوایتان به وجود می‌آورد استفاده کنید. تمام این کار‌ها باعث می‌شوند که بین شما و مخاطبانتان ارتباطی دوطرفه شکل بگیرد.