تاثیر عوامل بصری در فروش
وقتی ارایه و معرفی محصولی و یا خدمت را برای یک شخص و یا گروهی از افراد انجام می دهید ، 70 درصد از شرکت
کنندگان تمایل به دیدن ، 30 درصد بقیه کسانی هستند که به گوش کردن علاقه دارند . این بدان معنی است
که 70 درصد مخاطبان ، یعنی بصری ها باید حقیقت ها ، نکات ، ترسیمات و عواملی را که
باعث شناخت بهتر کسب و کار شما و همچنین اعتماد بیشتر می گردد را ببینند تا چیزی
که شما می گویید را درک و پردازش کنند و مقدار 30 درصد
باقیمانده یعنی گوش دهنده ها می توانند تنها با شنیدن اطلاعات از شما ، آنها را
درک و پردازش کنند .
در نتیجه 70 درصد مخاطبان شما احتمالا تنها
زمانی شما را درک می کنند که مطلب خود را به صورت بصری به آنها نشان دهید . بنا بر
این باید خلاصه ای از ارایه خود را بنویسید تا این افراد بتوانند شما را دنبال
کنند . یکی از نرم افزارهای موثر و خوب در جهت ارایه موثر نرم افزار پاورپونت می
باشد ، می توانید از این نرم افزار برای نکات کلیدی استفاده کنید و در زمان اشاره به یک نکته
، آن را به روی صحنه بیاورید ...
در نتیجه افرادی که بصری هستند با دیدن ارایه
شما آرام تر می شوند . کسانی که به شنیدن علاقه دارند نیز با دیدن نوشته ها یا
گرافیک های شما نیز احساس خرسندی می کنند ، اما باز هم تمایل به شنیدن چیزی که
باید بگویید دارند و بنا بر این اغلب درباره منظور خاص یا کلمه و عبارت خاصی از
شما سوال می کنند .